Studia skierowane są m. in. do Absolwentów studiów wyższych wiążących swoją przyszłość zawodową ze sportem, Sportowców kończących kariery sportowe, Działaczy, pracowników, rzeczników prasowych organizacji sportowych oraz sportowców.
Celem studiów z zakresu zarządzania i marketingu w sporcie jest przygotowanie specjalistów z zakresu obsługi podmiotów sportowych – zarówno w obszarze zarządzania, jak i marketingu oraz public relations, a także wspierającej te obszary analityki sportowej.
Zarządzanie, marketing i analityka w sporcie
Adresaci studiów
Program studiów
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- PR w sporcie
- Coaching w sporcie
- Komunikacja w sporcie – digital marketing
- Wprowadzenie do idei marketingu w sporcie
- Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w sporcie – kształtowanie wizerunku
- Psychologia w sporcie
- Zarządzanie szkoleniem młodzieży
- Zarządzanie klubem sportowym
- Wprowadzenie do analityki sportowej
- Narzędzia i metody w analityce sportowej
- Badania potrzeb otoczenia zewnętrznego klubu sportowego
Uzyskane kwalifikacje
Czas trwania
Studia podyplomowe dwusemestralne
Koszt
150 zł – wpisowe
3000 zł – czesne, płatność w systemie ratalnym:
1500 zł – opłata za 1 semestr
1500 zł – opłata za 2 semestr
Cena dla grup powyżej 4 osób ustalana będzie indywidualnie!
Uwagi
Uruchomienie kierunku uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
Ocenę na świadectwie stanowi średnia ocen uzyskanych z zaliczeń poszczególnych przedmiotów w toku studiów.
Absolwenci studiów otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Świętokrzyską Szkołę Wyższą w Kielcach.