Studia skierowane są do przedsiębiorców menedżerów i specjalistów wspierających kierowanie zespołami pracowniczymi w różnych działach firm. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy z zakresu psychologii społecznej, zarządzania, marketingu oraz szeroko rozumianego biznesu.
Psychologia biznesu
Adresaci studiów
Program studiów
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Autoprezentacja
- Identyfikacja i prewencja wypalenia zawodowego w organizacji
- Budowanie i praca zespołu
- Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich – skuteczna reklama stworzona w oparciu o emocje, uwagę i pamięć konsumenta
- Negocjacje w biznesie – jak osiągnąć zamierzony cel
- Podejmowanie decyzji – metody racjonalnego wyważania ryzyka
- Rekrutacja pracowników- jak ocenić predyspozycje psychiczne kandydata
- Brainfitness- sprawny umysł a zdrowy styl życia
Uzyskane kwalifikacje
Absolwenci studiów będą potrafili efektywniej planować swój czas, podejmować właściwe decyzje oraz radzić siebie ze stresem.
Czas trwania
Studia podyplomowe dwusemestralne
Koszt
150 zł – wpisowe
3900 zł – czesne, płatność w systemie ratalnym:
1950 zł – opłata za 1 semestr
1950 zł – opłata za 2 semestr
Cena dla grup powyżej 4 osób ustalana będzie indywidualnie!
Uwagi
Uruchomienie kierunku uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
Ocenę na świadectwie stanowi średnia ocen uzyskanych z zaliczeń poszczególnych przedmiotów w toku studiów.
Absolwenci studiów otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Świętokrzyską Szkołę Wyższą w Kielcach.