E-commerce

Adresaci studiów

Studia dedykowane osobom, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej.

  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,
  • Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

Program studiów

Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:

  • Wprowadzenie do e-marketing, branding i social media
  • Badania, strategia, psychologia mediów
  • Analityka, realizacje projektów, prowadzenie e-biznesu
  • Narzędzia e-marketing, PR i prawo

Uzyskane kwalifikacje

Absolwenci  zyskają wiedzę oraz umiejętności z zakresu handlu w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce oraz rozumienia zachowań konsumentów on-line.

Czas trwania

studia podyplomowe dwusemestralne

160 godzin dydaktycznych + 150 godzin praktyk

Koszt

150 zł  –  wpisowe

3000 zł – czesne, płatność w systemie ratalnym:

1500 zł – opłata za 1 semestr

1500 zł – opłata za 2 semestr

Cena dla grup powyżej 4 osób ustalana będzie indywidualnie!

Tryb

Studia odbywają się w formie hybrydowej.